Цитата:
Сообщение от Andrew
Какая из компаний была наиболее заметной нарынке мобильной связи в 2006 году? Чье развитие внесло наибольший вклад в продвижение мобильной связи в Украине?
Как бы вы оценили деятельность компаний по таким критериям:
1) Технические характеристики сети. Качество покрытия, емкость сети, количество обрывов, технические нововведения и т.д.
2) Маркетинг. Реклама, продвижение своих сервисов, бренд, PR.
3) Ценовая политика.
Примечание. Данный опрос касается только компаний работающих в сегменте МС и не включает WLL.
|
Скажу, що до Лайфу
1)Що до покриття то
по своїм спостереженням і досвіду можу сказати що за покриттям Лайф майже наздогнав УМЗ, правда до КС обом далеко!
Що до ємності мережі, то як мінімум по Києву вона відмінна, якщо витримує усю цю халяву і Гіга в мене працює швидше Діал-Апу, правда по деяким регіонам вона явно недостатня. Що кількості зривів, то таких я не спостерігав , правда зараз як не вставлю Лайф, або не подзвоню на Лайф одразу починаються перепитування, явно відччувається ХР, хоч випадань і немає, але якість голосу, треба визнати, жахлива. Що до технічних нововведень то особисто для себе відмічу чи не найширше ЕДЖЕ покриття, як мінімум по Києву. PTT був вбитий при народженні платформою моторолли, а також пізніше маркетологами.
2)ІМХО, маркетинг у Лайфа гірше нікуди. Тільки Лайф почав асоціюватись з якість покриттям, прогрессом, інноваціями, як ввели Вільний(потім ще умови міняли) поклали мережу тотальною халявою. Бренд нікудишній на данний момент, занажто асоціюється з глюками та кидками. Дибільні роздачі пакетів на право і на ліво...
3)От цінова політика мені, на данний момент, таки подобається. Лайф у мене ще з літа стабільний 2-й номер(Після ГТ).
Що до тарифів Білайну, так у мене просто нікому там дзвонити, та і скільки не тестував їхню мережу спостерігав глюк за глюком.
Тому як підсумок Лайф у мене є другим оператором, чому допомагають його тарифи та покриття. Але його маркетологи і нестабільність мережі наштовхують на негарні думки.