Новая тема Ответить в теме
 
Опции темы Опции просмотра

Старый 10.05.2007, 18:42   #1
Пользователь finder поза форумом
pm
З днем народження, Білайн!

Відразу хочу попередити тих, то почне казати про антипіар.Моєю метою не є займатись антипіаром чи подібною лабудою, це для школярів. Вся ця історія рано чи пізно забудеться, але неприємний осад залишиться.
Я викладаю свою історію для того, щоб діючі, потенційні чи майбутні абоненти (не лише) Білайну довідалися, яким чином проводяться подібні акції і чого чекати від них. Я не бажаю нікому потрапляти в таку ситуацію, тому що, повірте, це дуже й дуже, м'яко кажучи, неприємно.

18 квітня 2007 року о 17 годині 12 хвилин я прийняв виклик з номера +380683010130. Дівчина, що телефонувала мені, представилась спеціалістом компанії Білайн по імені Віталія і запитала, чи в мене є можливість розмовляти. Я відповів, що маю таку можливість. Тоді вона сказала, що хоче повідомити мені хорошу новину і привітала мене: “Ви стали переможцем акції “День народження Білайн”, у якій кожного дня, починаючи з 17 по 30 квітня розігрується цифровий фотоапарат “Olympus FE-230”. Далі вона повідомила, що ваучери для отримання призу будуть розсилатися переможцям лише у травні, після закінчення акції, і за допомогою присланого ваучера я зможу придбати фотоапарат за 1 гривню в центрі обслуговування абонентів за місцем свого проживання. Далі я за вимогою Віталії надав їй усі мої дані, які вона від мене вимагала (ПІБ, місце проживання, адресу, серію й номер паспорта і т.д.), подякував їй, і ми попрощались. Було надзвичайно радісно, я не вірив, що так взагалі буває, думав, що ці всі акції – це звичайний такий собі поділ призів між своїми ж співробітниками. Тепер же я розумів, що помилявся і нормальні, чесні акції таки існують, що й підтвердив цей дзвінок з Білайну. Я, відверто кажучи, не зміг стримати емоцій, тут же похвалився своїм колегам (ось бачите, який він, Білайн!). Через декілька хвилин, о 17 годині 19 хвилин я знов прийняв виклик з номеру +380683010130. Це знов телефонувала Віталія, вона хотіла уточнити дату мого народження, назвала цю дату і попросила підтвердити, чи саме така. Я підтвердив ту дату, яку вона назвала, так як Віталія назвала її вірно. Після цього дзвінка я ще більше утвердився в думці, що все це відбувається насправді. Я зателефонував тоді своїй сім'ї, щоб повідомити цю приємну новину.
Вдома, після роботи, я переглянув в інтернеті характеристики “Olympus FE-230”, його вартість, і дійшов висновку, що це доволі непоганий цінний подарунок від Білайну. Це було подвійно приємно, бо моя сім'я користується послугами цього оператора, багато моїх знайомих, друзів, колег перейшли на Білайн, і не останню роль (буду трохи нескромним) в цьому відіграв я.
Ми з дружиною вирішили, що поступимо вірно, подарувавши цей, виграний фотоапарат своїй восьмилітній нашій дочці в честь закінчення третього класу навчання. Вона давно хотіла щось подібне, бо любить фотографувати (фотографує маминим стареньким телефоном все підряд), але ми не купляли їй таку дорогу річ, вважалося, що це не предмет першої необхідності, хоча й потрібний предмет. Ну й недешевий він, звісно. Дочка, звичайно, дуже зраділа новині, хвалилася, розповідала всім, що наробить багато фотографій на канікулах. Сфотографує усіх-усіх. Вона кожного дня заглядала до поштової скриньки, чекала, чекала... Я їй пояснював, що ваучер надійде, скоріш за все, починаючи з середини травня, бо акція закінчується 30 квітня. Але досить сантиментів, продовжу далі.
І ось настало 8 травня 2007 року, і на офіційному сайті Білайна були опубліковані імена переможців. Уявіть собі, яким було моє здивування та розчарування, коли я не знайшов серед цих 14 переможців свого прізвища! Я був впевнений, що це якась помилка. Цього не може бути! Спочатку я подумав, що Білайн навмисне надрукував несправжні прізвища з тією метою, щоб не “світити” справжніх переможців, бо ж різне буває. Але тут же відмів цю думку, бо про факти підміни ніде не було написано і не сказано. Тому, для одержання роз'яснень, я зателефонував за номером 0611 та повідомив про проблему. Після деякого очікування мене запевнили, що до мене передзвонять спеціалісти та все пояснять.
Я став чекати.
Через деякий час мені зателефонували з номера +380683010130. Дівчина назвалась спеціалістом Білайна Наталією і повідомила, що ситуація дійсно неприємна, стався, як вона виразилась, деякий “казус” і переможцем виявився не я. З її слів, справа в тому, що в цей же день відбувався обдзвон ще декількох випадково вибраних номерів (зі слів Наталії у кількості 10 штук), в результаті чого потім відбулось жеребкування і переможцем виявився не я. Ця інформація була досить дивною, тому що:

1. Згідно умов акції, викладених на офіційному сайті Білайн, зокрема п.3.2 та п.3.3 я точно є переможцем акції, як мені й повідомила своїм дзвінком офіційний представник оператора Віталія 18.04.2007р. о 17 годині 12 хвилин, привітавши мене з цим. Ось ці пункти:

3. Положение об определении победителей.
3.1 Определение участников проводится ежедневно в течение всего срока акции на основании случайного выбора номеров из числа абонентов Beeline которые совершили звонок длительностью более 3 –х минут.
3.2 В течение суток каждого дня акции сотрудниками мобильного оператора Beeline будет осуществляться одна попытка дозвона каждому из участников согласно сформированного случайным путем списка до определения победителя этого дня.
3.3 Ежедневно в течение всего срока проведения акции первый участник, который будет на связи, ответит на звонок представителя оператора и будет удовлетворять условиям акции, предусмотренных в п.п. 2.1 и п.п. 2.2 считается победителем.
3.4 В случае если претендент не смог ответить на звонок представителя оператора, не был на связи, не смог предоставить необходимую информацию о себе или предоставил неверную информацию, а также если он не удовлетворяет условиям участия в акции, указанным в п.п. 2.1 или не может принимать участие в акции по причинам, указанным в п.п. 2.2, то право на приз переходит к следующему претенденту.
3.5 Один номер Beeline может стать победителем акции и получить приз только единожды.
Дозвольте тепер прокоментувати.
Згідно п.3.1 я мав здійснити дзвінок тривалістю більше 3-х хвилин. Такі дзвінки з потрібною тривалістю я здійснював 17.04.2007р. та 18.04.2007р., що видно в деталізації дзвінків з мого мобільного номера, яку я взяв в центрі обслуговування абонентів. Тобто я мав право брати участь в даній акції.
Згідно п.3.2 мій мобільний номер потрапив у список, який випадково сформував комп'ютер оператора, це зрозуміло. Співробітник оператора Білайн, як це випливає з написаного, почав обдзвон учасників з цього списку.
Згідно п.3.3 я виявився першим учасником, до якого додзвонився представник Білайн. Я був на зв'язку та відповів на дзвінок представника оператора.
Прошу звернути Вашу увагу, що в даному Положенні ніде словом не обмовлено про так зване “жеребкування”, натомість чітко написано, що “перший учасник, який буде на зв'язку, відповість на дзвінок представника оператора та буде задовольняти вимогам акції, вказаних в п.п. 2.1 и п.п. 2.2 вважається переможцем.
2. Положение об участии и участниках акции.
2.1. В акции принимают участие все абоненты ЗАО «Украинские радиосистемы» (далее абоненты Beeline) возрастом не меньше 16 лет, которые имеют постоянное местожительство на территории Украины.
2.2 В акции не принимают участие:
А) абоненты Beeline, которые не удовлетворяют условиям, указанным в п.п. 2.1 данных правил;
Б) номера абонентов с нулевым или отрицательным балансом на счете;
В) сотрудники компании ЗАО «Украинские радиосистемы», а также близкие родственники сотрудников;
Вимогам п.п. 2.1 и п.п. 2.2 я задовольняв повністю, так як мені 34 роки, я постійно проживаю на території України, мій баланс завжи більше нуля, причому набагато більше нуля, я не є співробітником чи близьким родичем співробітників ЗАО “Українські радіосистеми”.

2. Офіційний представник Білайна Віталія 18.04.2007р. о 17 годині 12 хвилин мені чітко сказала, привітавши мене, що переможець саме я, взяла в мене необхідні дані, і повідомила, яким чином я зможу одержати цей приз. Як я бачу з правил акції, Віталія була абсолютно права, поступивши таким чином. Вона діяла згідно правил.
  Цитата 
7 участник(ов) сказали Спасибо finder:
Старый 10.05.2007, 18:44   #2
Пользователь finder поза форумом
pm
Спеціаліст Наталія, яка мені зателефонувала, можна сказати, важко реагувала на мої аргументи й твердила своє. Конструктивної розмови не виходило. На мої прямі запитання, чому я раптом виявився непереможцем, мені повторювали, що вийшов “казус” та й все.
В результаті наша розмова плавно перейшла в інше русло, а саме, мені було запропоновано вирішити даний конфлікт полюбовно, тобто спочатку запропоновано компенсацію у розмірі х грн на мій рахунок. Це не був якийсь навіть наближений еквівалент вартості приза, я б на місці представника оператора таку пропозицію просто не робив би. Відверто кажучи, не хочу описувати того, що я відчув в цей момент, але повірте, хорошого мало. Це було, м'яко кажучи, просто приниженням для мене. Тобто я так зрозумів, хоча представник оператора й визнав свою помилку, пропонує залагодити конфлікт, але починає незрозумілий торг. Після моєї відмови прийняти гроші мені запропонували якусь незрозумілу участь у наступних акціях Білайн, що я теж відкинув як таке, що немає відношення до даного конфлікту. Я повідомив Наталії про ситуацію з дитиною, про те, як я буду виглядати в її(дитини) очах, як я буду виглядати в очах своїх рідних, знайомих, колег по роботі... Ця розмова завершилась нічим.
Потім, в цей же день, була ще одна розмова з Наталією. Вона зателефонувала і запропонувала вирішити ситуацію декількома сувенірами для дитини, запевняла, що виберуть найкращі і запитувала, чи я згодний на це. Я відповів, що мені невідомо, що це за сувеніри і я не можу давати згоди. Про які саме сувеніри йде мова, Наталія мені відмовлялась говорити, сказала лише, що футболка має підійти. Відверто кажучи, пропозиції були несерйозними, а швидше за все образливі, тому що неозброєним оком стало видно, що цифровий фотоапарат зараз просто намагаються замінити на смугасту футболку, причому роблять це з сильною настирливістю, чинячи тиск. На запитання Наталії, яким я бачу ідеальний вихід з цієї ситуації я відповів їй, що ідеальним виходом є прислати мені ваучер, щоб я зміг придбати фотоапарат. І знов просив пояснити, чому оператор порушує свої ж правила акції, які викладені на офіційному сайті і де дана публічна обіцянка віддати приз тому абоненту, який буде задовольняти умови акції. Наша розмова завершилась тим, що Наталія пообіцяла мені, що в четвер, 10.05.2007р. мені зателефонує Віталія та все пояснить. І запитала, чи їй організовувати вручення сувенірів для дитини. Я в черговий раз відповів, що оскільки не знаю, про які конкретно сувеніри йде мова, то ніяких обіцянок давати не буду. На тому й порішили.
І ось сьогодні, 10.05.2007р. приблизно біля 12-00 годин до мене телефонує Наталія і відразу бере ініціативу в свої руки. Вона запитує, чи я пам'ятаю нашу попередню розмову і чи згодний я на отримання сувеніра (на цей раз вже одного). На моє запитання, що це за сувенір, Наталія відповіла, що інформація конфіденційна, що це сюрприз. Я відповів, що якщо цей сувенір - фотоапарат “Олімпус” – то нема проблем, я погоджуюсь на такий сюрприз. Мені дали зрозуміти, що мова йде зовсім не про фотоапарат. Тоді я в черговий раз запитав, чому зі мною так поступають, я ж реально виграв приз, це й представник оператора Віталія повідомляла. Наталія на цей раз знову повторила свою давню версію про так зване “жеребкування”. Я знову не погодився з цією версією, бо про це не написано в Правилах акції. І тут Наталія спитала, чи бачив я пункт 5.1 згаданих правил, в якому йдеться про те, що Оператор залишає за собою право змінювати умови, терміни та порядок проведення Акції? Я відповів, що, звісно, бачив цей пункт, але, по-перше, про зміни в правилах акції ніде не було вказано, тобто їх і не було, і по-друге, на даний момент, правила Акції й досі залишаються незмінними, як і в перший день акції. А натяк на те, що оператор як йому завгодно може зробити зі своїми правилами, на власний розсуд трактуючи їх, не виконуючи їх – взагалі вважаю непристойним. Це не додає честі Білайну аж ніяк.
Я звернув увагу Наталії на те, що мені було обіцяно, що подзвонить Віталія і все пояснить, але Наталія на це відповіла, чи невже мені важливо, щоб саме Віталія подзвонила? Я ж відповідаю: це була Ваша пропозиція і обіцянка, а не моя, а Ви навіть цього не виконали. Як ви здогадались, спільної мови ми не дійшли.

Мені дуже жаль, що ця історія сталася саме “завдяки” тому оператору, послугами якого я користуюсь і про якого мав доволі непогане враження. Моє рішення викласти всі факти широкому загалу на форумах мобільного зв'язку, на інтернет-сайтах з мобільної тематики і не тільки, підтримали мої рідні, друзі, знайомі. Я довго не хотів цього робити, - якщо потрібно, цей факт можуть підтвердити ті, хто знають. Я чекав до сьогодні, що все владнається. Але...
Я вже мовчу про себе, про свій моральний, психологічний стан після такого розчарування в улюбленому операторі. І справа не лише в призі, кажу відверто. І не в тихих чи бурних глузуваннях, які є і можливо, ще будуть, - це пережити можна якось. І не в сльозах малої – це теж вирішимо, я надіюсь... Справа у втраті поваги до того оператора, послугами якого користується моя сім'я, оператора про якого раніше говорилось багато позитиву, хороші слова, доводилась вигідність тарифів, зверталось увагу на відношення до абонента. А тепер?.. Тепер – пшик цій казці... Своє ставлення до абонента оператор продемонстрував наглядно. Мені так ніхто не зміг пояснити згідно правил акції, чому я з переможця акції став непереможцем. Хто винуватий у так званому “казусі”? Чому ми розмовляємо в основному загальними фразами, без конкретики?
Одним словом, ми на сімейній раді вирішили, що якщо Білайн не може поступити достойно і вручити виграний приз – нехай так і буде. Я впевнений, що від себе, від своєї совісті нікуди не втечеш – це я звертаюсь до тих працівників УРС, що якимось чином причетні до неодержання мною призу.

З днем народження, Білайн! Свято дійсно “вдалось”...

P.S. Щиро вітаю тих абонентів, які змогли отримати свій приз.
  Цитата 
12 участник(ов) сказали Спасибо finder:
Старый 10.05.2007, 18:50   #3
Специалист Maxxx поза форумом
 
Аватар для Maxxx
pm
Ну так и было понятно, что в этих акциях выигрывают свои, я писал об этом в ветке про акцию..

Нужно было записывать разговоры с этой Виталией на диктофон, можно было бы в суд подать за такой кидок..
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 18:55   #4
Профессионал Rainbow поза форумом
 
Аватар для Rainbow
pm
Дуже виглядає на те що хтось вирішив привласнити ваш приз. Як варіант це махлювання зі сторони працівників Білайна, ІМХО.
Враховуючи настирливість Наталії, то розикну сказати, що вона щось сильно скриває. Так як того варіанту що призів було десять а учасників 11, практично виключено. До того ж якщо б помилка була тотальна, то Віталія мала б передзвонити зразу. Але наскільки я розумію, Віталія дзонила други йраз лише для того щоб уточнити дату народження. А вдруг називається.
ІМХО, кидалово справжнє.

Цитата:
Сообщение от Maxxx Посмотреть сообщение
Нужно было записывать разговоры с этой Виталией на диктофон, можно было бы в суд подать за такой кидок..
А хто знав що таке буде?
__________________
PeopleNet(PeopleClub), ІТ (Все разом - 30)

Последний раз редактировалось Rainbow; 10.05.2007 в 18:58.
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 18:56   #5
Специалист Andrey поза форумом
 
Аватар для Andrey
pm
Да... Очень неприятно, чтоб не сказать противно. :(

Добавлено через 3 минуты
Цитата:
Сообщение от Rainbow Посмотреть сообщение
Дуже виглядає на те що хтось вирішив привласнити ваш приз. Як варіант це махлювання зі сторони працівників Білайна, ІМХО.
Враховуючи настирливість Наталії, то розикну сказати, що вона щось сильно скриває. Так як того варіанту що призів було десять а учасників 11, практично виключено. До того ж якщо б помилка була тотальна, то Віталія мала б передзвонити зразу. Але наскільки я розумію, Віталія дзонила други йраз лише для того щоб уточнити дату народження. А вдруг називається.
ІМХО, кидалово справжнє.


А хто знав що таке буде?
Може це дійсно так як пише Rainbow? Треба якось звернутись до керівників цієї Наталії. Хай пояснять ситуацію.

Последний раз редактировалось Andrey; 10.05.2007 в 19:00. Причина: Добавлено сообщение
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:01   #6
Заблокирован CDMA fan поза форумом
 
Аватар для CDMA fan
pm
Печаль Я в шоці

Ось мені цікаво, а що тепер на це скажуть ярі прихильники Бі?
І яким чином спростують цей слоган?


ps Знав, що всі ці акції боян, але що таке спливе на поверхню...
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:04   #7
Профессионал Rainbow поза форумом
 
Аватар для Rainbow
pm
Цитата:
Сообщение от Andrey Посмотреть сообщение
Треба якось звернутись до керівників цієї Наталії. Хай пояснять ситуацію.
Якщо вони не сидять в одній лодці, то може щось допоможе.

Тепер дуже хотів би почути пояснення від Білайна про цей бардак!
__________________
PeopleNet(PeopleClub), ІТ (Все разом - 30)
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:07   #8
Опытный пользователь garbuz поза форумом
 
Аватар для garbuz
pm
Москалі офігелі, бити їх потрібно по пиці, і взагалі по чому попадеш.
А якщо серьозно, потрібно щоб ця інформація отримала як найбільший розголос. а далі необхідно притягнути їх до відповідальності "за шахрайство", і проголосувати ногами.Хоча інші гадаю теж аналогічно "працюють".
БІЛАЙН
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:22   #9
Знающий webivan поза форумом
 
Аватар для webivan
pm
Хм. Білайн вирішив що контрактників добив остаточно і перейшов на рядових юзерів.

P.S. Я в свій час виграв в акції djuice пару білетів на один концерт, білети отримав, було дуже приємно. От з таких дрібниць і сккладається імідж оператора...
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:23   #10
Пользователь finder поза форумом
pm
Додам, що я маю бажання відіслати в УРС письмовий запит, де задати ті запитання, які виникли в процесі. Я повідомив сьогодні про свій намір Наталії це зробити.
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:27   #11
Знающий webivan поза форумом
 
Аватар для webivan
pm
А мона ще в якусь газетку статейку кинути Попіарити БІ)
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 19:30   #12
Профессионал Rainbow поза форумом
 
Аватар для Rainbow
pm
webivan, це писалось не заради піару.
finder прагне поставити все на свої місця. Йому подзвонили і сказали що він виграв? Так. А потім після завершення гри міняються правила гри? Дуже гарно.
__________________
PeopleNet(PeopleClub), ІТ (Все разом - 30)
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 20:14   #13
Опытный пользователь EricX поза форумом
pm
Мдя.. Г-н Миронов, мерзко всё это. Давно бы уже разобрались и уволили "мошенников",а приз вернули бы справедливо выигравшему владельцу.

Последний раз редактировалось EricX; 10.05.2007 в 20:20.
  Цитата 
Старый 10.05.2007, 20:51   #14
Пользователь Toliban поза форумом
 
Аватар для Toliban
pm
Цитата:
Сообщение от Maxxx Посмотреть сообщение
Нужно было записывать разговоры с этой Виталией на диктофон, можно было бы в суд подать за такой кидок..
щодо суду, то тут чогось добитися було б думаю достатньо тяжко, бо це не є лотерея чи прирівнена до неї акція. З юридичної точки зору це є ніщо інше як "надання знижки на придбання товару" тобто фотоапарату Олімпус (загальна вартість фотоапарату зі знижкою - 1 грн).
__________________
Utel (07.02.2008) + TravelSiM + Голден Телеком
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 00:40   #15
Специалист igorlesn поза форумом
 
Аватар для igorlesn
pm
Один довольный клиент, как минимум "приведет" еще одного клиента, а один недовольный "уведет" как минимум десять... Не помню точно кто сказал и как эта фраза в оригинале звучит, но это из основ маркетинга... Н-да, я потихоньку фигею, ну отдали бы тот фотоаппарат, имели бы прибыль от пользователя и его "окружения" намного большую, чем стоит девайс, а так еще из знакомых кто колебался перейти на Би, уже колебаться не будет...
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 01:07   #16
Знающий KISIGOR поза форумом
 
Аватар для KISIGOR
pm
Дійсно не подобство вийшло! Людина на щось розраховувала, а тут така.... Цікаво хто насправді винний в цій проблемі?!
__________________
Спочатку було - ЗМІНЮЙСЯ.
Тепер - Живи на яскравій стороні.
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 01:07   #17
Пользователь VanZah поза форумом
 
Аватар для VanZah
pm
Ситуация очень не приятная, а больше всего не приятно что на неприятностях этого человека нагрели руки не только некоторые работники УРС, а еще и те кому эта новость как праздник. Появился прекрастный повод похаять оператора в который раз, вместо того что бы както помочь человеку.
А по поводу некоторых работников УРС, я Вам вот что скажу: ПАГАНЫЕ овцы есть везде.
__________________
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 01:09   #18
Знающий Vitti поза форумом
 
Аватар для Vitti
pm
Тоже вспомнилась ситуация с переводом веллкомовцев... Очень похоже.
Писать заявление, думаю, бесполезно. Уже опыт имеем.
Странно, что компания не может себе позволит еще один фотоаппарат – не солидно. Видимо, материальная сторона превыше всяких этических норм.

finder,
Раджу вам як батькам не скупитися, і за ті самі гроші придбати недорогу відеокамеру – дуже важливо, щоб дитина в цьому віці займалася розвиваючими речами і росла творчою людиною, а в-камера буде їй цікавіше. Тим більше, якщо дитина сама до цього прагне.
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 01:29   #19
Заблокирован CDMA fan поза форумом
 
Аватар для CDMA fan
pm
VanZah, якщо б подібне лайно трапилося перший раз...
  Цитата 
Старый 11.05.2007, 01:50   #20
Знающий Gay_Lviv поза форумом
 
Аватар для Gay_Lviv
pm
Давно наполягав на тому, що такий принцип ведення роботи у Білайна "в крові", але на мене всі дивилися як на хворого, мовляв, як таке можна навіть припустити.
Особливо потішили обіцянки про сувеніри, ну там футболочку, маєчку чи в кінці-кінців таємницю як вирішилося зрештою. Прямо не оператор а мальтійська служба допомоги дітям-сиротам .
Прокоментую враження автора стосовно настирності представників компанії на врученні "сувеніру". Я коли зібрався контракт з ними розривати то вони ледь не навколишках благали щоб я цього не робив, погодились сплатити за мене аванс в 25 грн (мігрував на Business GL), ото наївні, якось на вікенді не буде им зайнятися все одно піду і розірву.
  Цитата 
Новая тема Ответить в теме


Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения


Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
WI-FI от Білайн Зоркое ухо Услуга "Интернет Дома", Beeline WiFi и IPTV 58 24.12.2015 21:28
2 "День народження Utel" - акцiя для всiх абонентiв! Святкуємо разом! dima1 ОГО!Мобильный (Utel 3G) 4 09.11.2009 14:41
Волинська реклама Білайн Rainbow Юмористический раздел 2 18.06.2007 21:56