Новая тема Ответить в теме
 
Опции темы Опции просмотра

Старый 21.08.2009, 17:38   #1
Заглянувший Gladkij поза форумом
pm
Beeline вдавиться за 30 гривень ?!

Мій хороший знайомий купив собі та своїй дружині Маргариті дві однакові картки поповнення Beeline на 30 гривень. Собі рахунок мій знайомий поповнив. Поповнення для дружини через код не спрацювало, служба підтримки порадила поповнити через "робота". "Робот" промимрив у трубку, що "Ваш рахунок поповнено". Але ГРОШІ НА РАХУНОК не потрапили. Не допомогла розібратись і служба підтримки - направила до офісу Beeline в Херсоні:"Пишіть заяву". Офіс заяву прийняв, але за годину перетелефонував Маргариті і повідомив - цією карткою, вочевидь, було поповнено інший номер... Який інший номер?
Я порадив звернутись до Управління у справах захисту прав споживачів, на вулицю Белінського, допоміг написати заяву. У кабінеті №21 заяву перечитали і ... відмовились приймати: "Йдіть до міліції, ми цим не займаємось!" А хто ж тоді займається, шановні, неякісно наданими послугами, в даному випадку - надання послуг мобільного зв'язку??? Це ми з'ясуємо після свят. Може, працівники управління є "постійними клієнтами" Beeline?
Цікаво, як у цій ситуації вчинить міліція? Два варіанти: направить до суду чи назад до управління.
Єдиний в цій ситуації варіант: гроші все-ж таки потраплять на рахунок, щоправда, з деяким запізненням. Але моральну шкоду навряд чи вдасться компенсувати. Хоча подати до суду на ЗАТ "Українські радіосистеми", звісно, можна. І я впевнений у перемозі. За рік чи два.
Ось цитата з офіційної "відписки" Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації в аналогічній справі:
"Законом України "Про телекомунікації" від 18.11.2003 N 1280-IV ( 1280-15 ) визначені права, обов'язки та засади відповідальності операторів та споживачів телекомунікаційних послуг. Відповідно до частини 1 статті 32 цього Закону споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на:
1) державний захист своїх прав;
6) безоплатне отримання від оператора вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг;
12) відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання оператором обов'язків, передбачених договором із споживачем чи законодавством;
13) оскарження неправомірних дій операторів шляхом звернення до суду та
уповноважених державних органів;

17) інші права, визначені законодавством України та договором про надання телекомунікаційних
послуг.
Згідно з пунктом 3 статті 40 Закону України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ) питання відшкодування завданих споживачеві фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання оператором телекомунікацій обов'язків за договором про надання телекомунікаційних послуг вирішуються у судовому порядку." // http://gladkij.ru/beeline-вдавиться-за-30-гривень/
  Цитата 
Старый 21.08.2009, 17:47   #2
Заглянувший Chaosreaz поза форумом
pm
Злость

Это жлобство и нежелание разобраться в проблеме клиента. Кто вернет 30 грн. Ведь все легко проверить -- что за сбой, куда деньги ушли .... Или эти ублюдки думают, что на них слабо человеку в суд подать?
  Цитата 
Старый 21.08.2009, 18:08   #3
Профессионал Rainbow поза форумом
 
Аватар для Rainbow
pm
І так для початку. Не очевидно чи був поповнений раніше рахунок ціє карткою чи ні. Для початку вимагайте від Білайна офіційної письмової відповіді про те що цей рахунок
а) так. Якщо дійсно був попвонений інший рахунок, то тоді треба за мтси брати не Білайн а того хто спихнув цей ваучер.
б) ні. Тоді маєте повне право вимагати пояснень від білайна і йти в Т.З.П.С. Ясна різ останні з такою відповіддю посилають на мусарку. І вони в данному випрадку праві.
Те що ви зробили рекламу Білайну це дитячий садок і на неї ніхто уваги дуже не зверне. Так як все дуже розмито і не переконливо. Якщо хочете їх поставити на місце і вернути не тільки гроші а й ще копенсацію, то для початку напишіть їм рекомендованого листа з підтвердженням нехай пояснять свої дії.
__________________
PeopleNet(PeopleClub), ІТ (Все разом - 30)
  Цитата 
Старый 21.08.2009, 18:31   #4
Профессионал Smb. поза форумом
 
Аватар для Smb.
pm
Цитата:
Сообщение от Gladkij
Мій хороший знайомий...
У меня бывало, что хороший знакомый, о котором я точно знал что врать не будет, убеждал меня в какой-то ерунде. А потом оказывалось, что он просто упустил из виду какой-то важный момент.
Кстати, действительно возможен случай, что сжульничал продавец и продал под шумок использованную карточку, а знакомый и не заметил, что там покрытие было восстановлено.
Хотя возможно тут какой-то сбой по вине оператора.
__________________
Для каждого человека родным языком является тот, на котором с ним в детстве разговаривала мать. Всё остальное - политические спекуляции.

  Цитата 
Старый 22.08.2009, 03:49   #5
Профессионал Verden поза форумом
 
Аватар для Verden
pm
Smb., теж сумніваюсь, шро тут Білайн якимсь боком замішаний: все первіряється через елементарну програму, де вказано серійник картки іномінал, вказано також, використана, чи на складі/в продажу. Все це там є: бачив. Тому сумніваюсь, що варто котити бочку на УРС
  Цитата 
Старый 22.08.2009, 19:34   #6
Пользователь Анджей Хаата поза форумом
pm
Надо разбираться не оттягивая время!может чек есть покупки карточек?тогда все проще....и не забыть дату пополнения,будут подробно допрашивать в билайне
  Цитата 
Старый 24.08.2009, 12:35   #7
Заглянувший Gladkij поза форумом
pm
гроші повернули, вибачились телефоном. на цьому, сподіваюсь, інцидент завершено.
  Цитата 
Старый 24.08.2009, 12:43   #8
Пользователь Анджей Хаата поза форумом
pm
Цитата:
Сообщение от Gladkij Посмотреть сообщение
гроші повернули, вибачились телефоном. на цьому, сподіваюсь, інцидент завершено.
отлично!!!конечно это же не лайф!
  Цитата 
Старый 24.08.2009, 19:12   #9
Пользователь vova-mobile поза форумом
pm
В якому там законі є стаття про безоплатні консультації в оператора?
Екотел про такий закон не знає, а КС з Мобіличем об'єдналися, бо про закон дізналися
Щодо шахрайств на ниві поповнень - поповнюйте через Портмоне, там такого точно не буде, а якшо і буде - колектив там нормальний, допоможе
  Цитата 
Новая тема Ответить в теме


Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения


Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Вітальний сюрприз від life:) бонус - 25 гривень! yUPa Новости life:) (Астелит) 5 26.09.2008 18:52
200 гривень для нових абонентів djuice! LacriX djuice :: Що нового? 3 15.03.2008 21:11
... +200 гривень зверху didey Обслуживание абонентов МТС-Украина 13 13.09.2007 14:17
Проблема: як витратити 25 гривень до кінця місяця? roger Обсуждение работы Астелит 1 24.08.2007 16:18