Мій хороший знайомий купив собі та своїй дружині Маргариті дві однакові картки поповнення Beeline на 30 гривень. Собі рахунок мій знайомий поповнив. Поповнення для дружини через код не спрацювало, служба підтримки порадила поповнити через "робота". "Робот" промимрив у трубку, що "Ваш рахунок поповнено". Але ГРОШІ НА РАХУНОК не потрапили. Не допомогла розібратись і служба підтримки - направила до офісу Beeline в Херсоні:"Пишіть заяву". Офіс заяву прийняв, але за годину перетелефонував Маргариті і повідомив - цією карткою, вочевидь, було поповнено інший номер... Який інший номер?
Я порадив звернутись до Управління у справах захисту прав споживачів, на вулицю Белінського, допоміг написати заяву. У кабінеті №21 заяву перечитали і ... відмовились приймати: "Йдіть до міліції, ми цим не займаємось!" А хто ж тоді займається, шановні, неякісно наданими послугами, в даному випадку - надання послуг мобільного зв'язку??? Це ми з'ясуємо після свят. Може, працівники управління є "постійними клієнтами" Beeline?
Цікаво, як у цій ситуації вчинить міліція? Два варіанти: направить до суду чи назад до управління.
Єдиний в цій ситуації варіант: гроші все-ж таки потраплять на рахунок, щоправда, з деяким запізненням. Але моральну шкоду навряд чи вдасться компенсувати. Хоча подати до суду на ЗАТ "Українські радіосистеми", звісно, можна. І я впевнений у перемозі. За рік чи два.
Ось цитата з офіційної "відписки" Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації в аналогічній справі:
"Законом України "Про телекомунікації" від 18.11.2003 N 1280-IV ( 1280-15 ) визначені права, обов'язки та засади відповідальності операторів та споживачів телекомунікаційних послуг. Відповідно до частини 1 статті 32 цього Закону споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на:
1) державний захист своїх прав;
6) безоплатне отримання від оператора вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг;
12) відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання оператором обов'язків, передбачених договором із споживачем чи законодавством;
13) оскарження неправомірних дій операторів шляхом звернення до суду та
уповноважених державних органів;
17) інші права, визначені законодавством України та договором про надання телекомунікаційних
послуг.
Згідно з пунктом 3 статті 40 Закону України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ) питання відшкодування завданих споживачеві фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання оператором телекомунікацій обов'язків за договором про надання телекомунікаційних послуг
вирішуються у судовому порядку." //
http://gladkij.ru/beeline-вдавиться-за-30-гривень/