Цитата:
Сообщение от Volodymyr
Ще одна невеличка поправка - за номером 0674 неможна встановити улюблений номер. Сподіваюсь, що над цим попрацюють і виправлять.
|
Это можно сделать с помощью SMS, что собственно говоря вчера и было сделано.
Цитата:
Ну що ж, раз Дейв знову пустився у русло молитовних хвалебних віршів на честь УРС та не церемониться із існуванням у людей іншої думки ніж у нього
|
Прекрасный переход на личности, просто классика
Я не перевариваю неспособности трезво мыслить (без матюков в том числе) и не лепить чушь.
Цитата:
Щодо неповноцінності - будь-який абонент Білайн може перейти на будь-який ТП із збереженням номеру. Причому теперішні абоненти Білайн мають більш привабливі тарифні пропозиції. З іншого боку, якщо принести на лопатці купку гімна, а на неї зверху приклеять лейбочку "це біЛайн", то від цього нічого не зміниться, і лайно на лопатці не стане білайном. Тому обслуговуючись під ТМ Білайн я не вважаю себе абонентом Білайн. Є велика різниця між - користувач ТМ Білайн, та користувач з правом доступу до усіх послуг Білайн.
|
Любой контрактный абонент компании Киевстар может перейти на припейд? Может ли это означать его неполноценность? Ответ будет однозначным: нет.
Volodymyr, хочешь пример в рамках Beeline? Абонент ТП "29" сейчас не может перейти на ТП "Простые вещи", но это не говорит, что он делается после этого неполноценным.
Цитата:
Я теж задавав це питання і працівники СЦ відповіли, що ТП "Спілкуйся легко" є пріпейдом і не є контрактом. А паспортні дані потрібні для самої процедури переведення на інший ТП. Щодо адреси доставки рахунків, то сказали, що не знають для чого ця адреса вимагається, тому що рахунки на пріпейді не доставляются.
|
Ну наверное составители анкеты вот просто так от фонаря взяли и потребовали в анкете заполнить поле адреса с почтовым индексом и указав "Прошу доставляти рахунки за адресою: ____" ?
Цитата:
Якщо Дейв застосує свій потужний інтелектуальний запас, то одразу здогадається, що під веліком я маю на увазі "колишні абоненти веліка яких було переведено на ТМ білайн". Як видно одне слово легше писати, ніж 9 слів. Тим паче, у виду неповноцінності останніх, при слові велік зразу очевидно про якого абонента іде мова.
|
Спасибо за очередное акцентирование на мне и моих интеллектуальных способностях
Я не телепат и не имею возможности читать мысли на расстоянии, особенно когда выражаются явно некорректно с учетом уже достаточного времени существования единой торговой марки, под которой обслуживаются все без исключения абоненты сети 255-02.
Добавлено через 10 минут
Цитата:
Сообщение от finder
Теж цікаво, чому не можна? Це право вибору кожного, на якому ТП обслуговуватись, чи не так?
|
Существует право оператора вести свою тарифную политику по своему усмотрению.
Цитата:
Трохи підкину інфи з офсайту для роздумів:
форма обслуживания - контрактная
форма обслуживания - предоплаченная
Прокоментуй це, Dave.
|
Логично, ведь на "Общайся легко" меня 100% не пустят в минус.
Да и договор у меня не разорван.
Инфы для роздумий в ответ хватит? :)
Цитата:
Декілька місяців тому був свідком того, як в офісі у Львові переводився один хлопчина з Мобі на Білайн, у нього теж вимагали паспорт, і він вписував паспортні дані.
|
Я сам проходил подобную процедуру, только в той анкете не было пункта про доставку счетов по адресу.
Цитата:
А цікаво вийшло, правда? Підключались колись на контракт ВеллКОМ з одними тарифами, обіцяли нас не чіпати і примусово не переводити, в реалі примусово перевели на ТМ Білайн, поміняли тарифи, та ще й виштовхнули в кінцевому рахунку на пріпейд...Так тримати!
|
Да вышло интересно. Хотели сохранения номеров (в т.ч. и прямых), хотели более дешевых внутрисетевых тарифов, хотели любимый номер, пополнение карточками, разговоры в кредит, - всё это получили, пользуйтесь. Нет, теперь придумали новую заморочку: религию про неполноценность. Это как в старом анекдоте: "...Только стоя и в гамаке, потому что нам без трудностей не интересно".