21.05.2007 22:36 |
Rainbow |
Цитата:
Сообщение от Gay_Lviv
контора давно зарекомендувала себе в моїх очах саме як контора, а не оператор стільникового зв"язку.
|
А з цього моменту детальніше!
|
21.05.2007 22:27 |
Dave |
Цитата:
Сообщение от Gay_Lviv
finder, контора давно зарекомендувала себе в моїх очах саме як контора, а не оператор стільникового зв"язку
|
Что чаще УРС делают - разыгрывают призы или все-таки предоставляют услуги мобильной связи? Наверное, все-таки второе. Если не пользоваться связью, то будешь видеть только одну контору.
Цитата:
finder, я тебе щиро вітаю з тим, що ситуація вирішилася позитивно, але я в черговий раз свормував не дуже хорошу думку про цю контору. На жаль.
|
Начали за здравие, кончили за упокой.
"И шо вам таки опять не нравится?"
Запомни: в любой компании могут быть накладки, потому что не ошибаются только тот, кто ничего не делает. Имидж компании формируется именно оперативностью и методом выхода из нестандартных ситуаций. Здесь же тест на вшивость успешно пройден.
finder, мои искренние поздравления!
|
21.05.2007 22:18 |
KISIGOR |
finder, вітаю з щасливим хепі ендом і бонусом! Шкода, що Вас на форумі не було декілька днів, може би з Вами підійшов би в ОПіО Білайну, звичайно ж з Вашою згодою :)!
|
21.05.2007 20:29 |
Gay_Lviv |
finder, контора давно зарекомендувала себе в моїх очах саме як контора, а не оператор стільникового зв"язку. Ваша проблема черговий раз затвердила таку мою думку. А стосоно оперативності вирішення і взагалі вирішення ситуації то куди їм було ще діватися? Тут згадується приказка моєї мами, яку я не завжди поділяв, але тут вона дуже доречна: "Мужик - птица гордая, пока не копнешь, не полетит". Це 100 % про Білайн. Хочу також зазначити, що це моє власне ІМХО.
Стосовно того, що я написав, що радий що проблема вирішила позитивно.
Просто привітав тебе, адже цифровик - це, на мою думку, тим більше після такої катавасії, - приємний подарунок.
|
21.05.2007 20:22 |
Rainbow |
При всьому моєму негативному ставленню до деякого кроку цієї компанії, скажу що те як вони поступили і наскільки швидко ці питання були вирішені, за оперативність 5 балів! Те що було, то було. На фоні того як вирішили, про дуже скоро всі забудуть.
|
21.05.2007 20:19 |
finder |
Цитата:
Сообщение от Gay_Lviv
finder, я тебе щиро вітаю з тим, що ситуація вирішилася позитивно, але я в черговий раз свормував не дуже хорошу думку про цю контору. На жаль.
|
Дякую за привітання, але я не розумію суті твого посту в тій частині, що ситуація вирішилася позитивно, а думка про контору не дуже хороша... Я гадаю, що навпаки, треба вітати такі кроки компанії... евідомо, як би в цій ситуації повелись би інші оператори...
|
21.05.2007 20:06 |
Gay_Lviv |
finder, я тебе щиро вітаю з тим, що ситуація вирішилася позитивно, але я в черговий раз свормував не дуже хорошу думку про цю контору. На жаль.
|
21.05.2007 20:05 |
finder |
Цитата:
Сообщение от Rainbow
З приколами але вдалось! Вітаю!
|
Дякую, друже Rainbow! Дякую, що з першого дня тієї проблеми підтримував мене і вірив у хороше закінчення того, що сталося!
|
21.05.2007 19:59 |
Rainbow |
Цитата:
Сообщение от finder
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, БІЛАЙН! СВЯТО ВДАЛОСЯ!
|
З приколами але вдалось! Вітаю!
|
21.05.2007 19:56 |
finder |
Ось і настав ТОЙ день...
Коротка хронологія подій.
1. Як і обіцяв дехто Представитель (11.05.2007 о 14:46 год.) , зі мною попередньо зв'язались представники УРС.
Спочатку, 15.05.2007 року, мені надійшли 7 СМС з номера +0611 з текстом про те, що я став переможцем акції. Згідно тому, що повідомлено в СМС, вручення призу (фотоапарата) відбудеться в кінці місяця.
2. 18 травня до мене задзвонила співробітниця УРС зі Львова та домовилась зі мною про день, час та місце вручення призу.
3. Після цього, в той же день, 18 травня, до мене задзвонила представник компанії з номера +380683010130, відбулась дуже спокійна та мила бесіда, в результаті якої було підтверджено те, що те, що викладене в моєму письмовому запиті прийнято до уваги та будуть зроблені відповідні висновки.
4. Сьогодні, 21 травня, зранку, до мене знов зателефонували зі Львова та спитали, чи щось не змінилось у мене. Я відповів, що все в порядку.
5. На домовлений час я прибув у центр з обслуговування абонентів “Білайн” у Львові. Там і відбулось вручення призу (цифровий фотоапарат “OLYMPUS FE-230”) та (несподівано для мене) як компенсацію за незручності запрезентували мені 90-грн картку поповнення рахунку.
Крім цього, також було виголошено слова вибачення за незручності. Все відбувалось у приємній домашній обстановці.
Ну що тепер можна сказати... Я тішуся з того, що все завершилось хеппі ендом. За логікою, це так і мало відбутись. Відверто кажучи, оперативність реакції компанії виявилась на висоті і ситуація не набула негативного поширення... І це тішить. Логіка та здоровий глузд восторжествували... Приз знайшов свого адресата. Компанія не втратила свого обличчя... Компанія відреагувала оперативно... Ось по таких цеглинках і складається імідж та сприйняття компанії (існуючими та майбутніми) абонентами.
Наостанок... Дочка задоволена по саме не можу... Я в цьому випадку задоволений ще більше за неї... Це треба бачити...
А вияснювати, хто там правий, а хто винуватий – не моя справа. Це – внутрішня справа компанії. Якщо ж хтось звідти захоче викласти причини виникнення “казусу” – ну... буде цікаво...можливо...
Дякую усім за співчуття, за участь, за бажання допомогти, за те, що відгукнулись та не були інертними.
Дякую Білайну за подарунок...:cool2:
Ось тепер можна сказати щиро:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, БІЛАЙН! СВЯТО ВДАЛОСЯ!
|
21.05.2007 14:38 |
Rainbow |
KISIGOR, саме так. Трозхи пізніше він саме все розкаже.
|
21.05.2007 14:36 |
KISIGOR |
Наскільки я чув дана ситуація вже вирішена і пострадавший абонент отримав фотоопарат і компенсацію у вигладі картки поповнення на 90 грн.
|
11.05.2007 18:37 |
Rainbow |
Цитата:
Сообщение от Malky
Тему можно считать закрытой!
|
До 20го травня треба закривати. А то бачу що антипірщики будуть мати чим скористатись.
|
11.05.2007 16:01 |
Malky |
Тему можно считать закрытой!
Часть сообщений перенесена в эту тему.
Просьба остальным воздержаться от комментариев до дальнейшего развития ситуации. В случае необходимости воспользуйтесь другими подходящими темами.
Ждем 20 числа и отзывов finder'a о новом фотоаппарате :).
|
11.05.2007 16:00 |
VanZah |
Пост устарел, извините. Ждем 20-го.
|
11.05.2007 15:59 |
micha |
Если всё так и будет, как написал Представитель, то
|
11.05.2007 15:56 |
Виктор В |
Во как.
|
11.05.2007 15:52 |
EGOIST |
Ха, Представитель дейсвительно написал пост с IP Beeline.
|
11.05.2007 15:46 |
Представитель |
Уважаемый finder!
От лица компании приносим Вам свои извинения за недоразумения, которые были связаны с ошибкой операторов, совершающих обзвон победителей.
Мы гарантируем, что после 20 мая Вы получите выигранный сувенир (фотоаппарат Olympus FE-230). В ближайшее время с Вами свяжутся наши сотрудники для уточнения информации о способе передачи приза.
Благодарим Вас за то, что пользуетесь услугами связи от "Beeline"!
|
11.05.2007 15:14 |
Maxxx |
Цитата:
Сообщение от Зоркое ухо
Некрасиво с Вашей стороны лить грязь на УРС.
|
Человек написал правду, как было. Если полосатые имеют ум, то сделают выводы из этой истории, и попытаются исправить ситуацию, а не тупо отмазаться футболочкой, а фотык отдать кому-то из своих. Для такой компании выделить из бюджета лишние 200 баксов для решения вопроса не проблема, если им важен имидж, даже если это была ошибка, но ошибка по их вине!!
|
Защитнечги Билайна, а как вы прокомментируете враньё операторов кал-центра о невозможности перевести П:М на другие ТП, когда на самом деле никаких проблем это не составляет, как оказалось на самом деле?? Нечего сказать, да? |
|
|