З 30 травня користувачі мережі PEOPLEnet можуть користуватися черговою інтерактивною послугою від першого національного 3G оператора — спілкуванням в чаті! Відтепер клієнти мережі зможуть оперативно отримувати вичерпні відповіді на запитання, які їх цікавлять.
PEOPLEnet став першим оператором зв’язку, який налагодив спілкування зі своїми клієнтами через чат. Спеціальна кнопка входу в чат розташована на кожній сторінці веб-сайту оператора.
Послуга працює на постійній основі й дуже популярна серед великої кількості людей. Ніяких додаткових засобів не потрібно, чат працює у звичному вікні веб-браузеру, має зручний інтерфейс та обслуговується представниками Центру інформаційної підтримки клієнтів мережі PEOPLEnet. Особливо важливо те, що тепер отримати запитання на відповіді зможуть і ті клієнти, які користуються Інтернет-послугами від PEOPLEnet і короткий номер 111 для них недоступний.
«Ми йдемо в ногу з часом, надаючи нові, додаткові засоби для обслуговування й підтримки клієнтів. Унікальність цієї послуги полягає в тому, що нею можуть скористатися люди, які за різних обставин не можуть користуватися телефоном, адже саме чат — найбільш зручний спосіб спілкування для таких людей. А наша задача — дарувати радість спілкування всім, хто цього прагне», — говорить генеральний директор компанії PEOPLEnet Віталій Ворожбит.
PEOPLEnet став першим оператором третього покоління в Україні, що пропонує не просто високі технології, а й справжні рішення, здатні змінити життя мільйонів українців.
Джерело