Закрытая тема Закрытая тема
 
Опции темы Опции просмотра

Старый 09.08.2007, 20:46   #1
Профессионал Rainbow поза форумом
 
Аватар для Rainbow
pm
Хорошо Яешня від Романа Скрипіна

В час, коли космічні кораблі оруть неосяжні небесні простори, а мобілка є навіть в лікарняної прибиральниці, погодьтеся, бути не на зв’язку це значить вилучити себе з поточного життя.
Я не знаю, чи є в новоявленого, чи то перелицьованого оператора мобільного зв’язку UMC-MTC така послуга як «відключіть мене нафіг», але вона була б популярна, точно, серед політиків та бізнесменів, які, час від часу, за їхніми ж словами, їдуть туди, де немає зв’язку. Їдуть, аби насолодитися хлюпотом річки, цвіріньканням пташок, ароматами поля та того, що лишили в тому полі корови. Правда, я не знаю, де зараз такі місця є, уважно роздивляючись карту покриття МТС.

І я, зауважу, не просив МТС активувати таку послугу, якщо вона в них є. А те що є, я тепер знаю напевно. І не лише я, очевидно. Бо невдоволених якістю зв’язку та послуг більшає.
Як вам ситуація, коли ви не виключаєте телефон, не переадресовуєте його нікуди. Він працює. Але наступного дня до вас, буквально, сиплеться пачка смс-ок про те, що вам, виявляється, телефонували вчора, вночі, сьогодні зранку і буквально хвилин 15 тому. Але, на жаль, з вами не поговорили, бо ви були, буцімто поза зоною досяжності. Як таке розуміти?
Набираємо 111. Як радить в таких ситуаціях сайт оператора. Дівчина, яка сидить в кол-цетрі, ясна річ, ні до чого в цій ситуації. Але нема ж з кого питати! От і доводиться їй пояснювати, що ось вона – проблема. Натомість вона лагідним голосом переконує, що все гаразд. І зв’язок у МТС пречудовий. І все що сталося – мої виключно проблеми. Вона, звичайно, відправить енну заявку в технічний відділ, а я можу написати листа генеральному директору МТС пану Павловському Євгену Павловичу на вулицю Лейпцизьку, 15. Спитав в неї мейл пана Павловського й отримав несподівану відповідь, що надати його вона не може й взагалі, листи електронною поштою не вважаються офіційним зверненням. От так чудасії! Добре, що не голубами порадила відправити листа панові Павловському.
Я ж користаюся нагодою та пишу листа тут. Дарма, що пан Павловський народився в Ленінґраді, працював у Москві. Може, в UMC-МТС йому хтось перекладе.

Отже:
ПАНЕ ПАВЛОВСЬКИЙ!
Дозвольте звернути Вашу увагу на якість зв’язку МТС. Якість відсутня як така.
Поясніть мені, абоненту UMC з 2000 року, за що я сплачую щомісяця 630 гривень за пакет «безлімітний» (той, перший, старий-старий! Який, на щастя, після пере форматування, мені лишили у користування)? Чи входить в цей пакет послуга «зв’язок з абонентом відсутній».

Якою буде компенсація мені, як абоненту, який не мав зв’язку із зовнішнім світом протягом пів-доби не з власної провини?
Чому погіршення якості послуг та зв’язку збіглося в часі з ребрендуванням компанії?
Для чого існує 111, якщо від нього немає ніякої користі?
Кому був потрібен ребрендінґ, якщо це ніяким чином не впливає на підвищення якості зв’язку, що було обіцяно?
Зі сподіванням, абонент з 2000 року, Скрипін Р.А.
Щомісяця до мене надходить детальний рахунок за що я сплатив UMC, а тепер МТС не малу суму грошей. Оскільки моя плата є фіксованою, то раз у раз вона практично не міняється. Якщо я, звісно, не надсилав СМС та ММС за кордон, не телефонував туди ж, або не кристувався послугами роумінґу.
Все чудово. Останній місяць я отримав традиційно брошуру «Діалог», яка покликана мені розповідати про новітні речі у компанії, клієнтом якої я є. Перші дві сторінки були присвячені якраз ребрендінґу. Я уважно прочитав ці дві сторінки, видруковані дрібним шрифтом й зрозумів, що в сухому залишку можна було все написати одним реченням: «Панове! Не кіпішуйте! Це все до дупи. Поімняється назва. Бо нам так захотілося. Все решта – НЕ МІНЯЄТЬСЯ!».
Головне, економія була б капітальна. А так я дивлюся на масштабну рекламну компанію МТС й розумію, що все це – гроші на вітер. І не більше. Я якось не перейнявся взагалі філософією, що означає це біле яйце на червоному. Якщо хтось може – поясніть. А я своїм «хлопським розумом» не доганяю. Я так само не доганяю, що ж міняється, окрім назви? Хіба що тепер МТС може вдало не витрачати зайві кошти на території України, будучи, скажімо, спонсором «Comedy Club Moscow style», який транслює «Новий канал». Гроші ж бо сплачені вже у Москві. А тут тепер ніколм платити не треба. А ще й «Новий» заплатить у Москву, купуючи цей цінний продукт. Думаю, що так буде не лише з «камеді», а й з багатьма іншими проектами. Скажімо, олімпіада 2014 у Сочі. Всі рекламні кошти підуть туди. Нащо платити двічі? Економія для МТС так само й на роликах, сувенірній, корпоративній продукції. Багато на чому. А де тут виграємо ми? А ніде. Мушу засмутити керівниутво МТС. Не даремно вони свого часу передумали робити ребрендінґ, бо спрацьовує несприйняття такої зміни вивіски. А тепер до цього додається ще й роздратування якіст послуг, які не поліпшилися, а то й погіршилися.

Справа, звичайно, не моя, куди МТС викидає купу бабла. Тішить те, що вони отримують по заслугах, викидаючи гроші, м’яко кажучі, на вітер.
А я усе більше задумуюся, чи варто так цінувати той «безлімітний – безлімітний», якщо мене гостинні господарі виштовхують в спину в обійми іншого оператора.
А МТС хай тримається за яйця.
Оригінал
__________________
PeopleNet(PeopleClub), ІТ (Все разом - 30)
 
3 участник(ов) сказали Спасибо Rainbow:
Старый 10.08.2007, 09:54   #2
Профессионал Smb. поза форумом
 
Аватар для Smb.
pm
Хм, вообще-то я думаю, что МТС оказалось настолько же несообразительным, как и Билайн. Железяки надо было начинать менять ДО объявления ребрендинга, а не после. Тогда бы и с ребрендингом ассоциировалось улучшение качества, а не ухудшение.
 
Закрытая тема Закрытая тема


Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения