До слова сьогоднійшній діалог з оператором Лайф. Майже дослівно.
-Доброго дня! Звертаюся до вас з такого питання. В мене виникла така проблема: одного чудового дня перестала працювати мелодія з персонального списку. Я подав заявку на повернення коштів, скажіть будь-ласка, коли вона буде розглянена? Справа в тому, що я знайшов мелодію, яка мені подобається, і тепер повернення коштів не обов'язково, я погоджуся на те щоб мені підключили безкоштовно ту мелодію, яку я хочу.
- Чи буде зручно вам залишатисяна лінії?
- Так, звичайно
-Дякую
_ Алло, ви мене чуєте? Дякую за те що ви залишались на лінії, заявка розглядається, в найближчому майбутньому вам повернуть гроші. Замовити безкоштовно іншу мелодія не можна
- Скільки можна розглядати заявку? Місяць? Рік? Вже пройшло як мінімум два тижні.
- Згідно з законодавством ми маємо право розглядати такі заявки протягом місяця.
- Згідно з яким законодавством? я студент юридичного факультету і вперше таке чую, мабуть я погано вчився, треба поцікавитися
- Поцікавтесь, я думаю вам буде корисно (у меня шок)
... Пауза ....
- Чи може бути вам ще чимось корисна
- Ні, дякую, ви були достатньо корисні коли надали мені інформацію стосовно українського законодавства
- В такому разі я дякую вам за звернення в лайф, на все добре, до побачення.
|