Оператор "порадував" мене. Вирішив змінити тарифний пакет "Різдв'яний" на "Найкращий", хоча у грудні 2006 року обіцяв зробити безкоштовну заміну на "Нову хвилину". Тепер дозволяють зробити заміну на "Нову хвилину", але за гроші, пояснюють це тим, що мають право змінювати умови. Так ніхто і не заперечує, що мають право. Причиною могла бути, наприклад, зміна умов доставки СМС за кордон, тобто фактори, не підконтрольні оператору. У даному випадку ніхто і ніщо не перешкоджає оператору виконати обіцяні умови, "Нова хвилина" продовжує бути доступним тарифом.
А те, що відповіли мені у довідковій службі ледь не примусило мене сказати їм браваду нецензурних слів. "Вам може надійти СМС про можливість безкоштовного переходу на "Нову хвилину" протягом деякого часу". Запитую: "Це буде до 1 січня, чи після?". Відповідь відсутня. Банально просто, якщо не за перехід заплатиш 10 гривень, то абонплатою це заплатиш! ( 15-5=10) Можливо і неодноразово.
Щомісячний інформаційний лист для контрактного абонента в грудні - взірець бездарності. Пишуть про тариф " Найкращий": діятиме до 1 січня 2009 року ( без слова включно чи невключно, тому нормальні люди повинні б зрозуміти, що включно), а з 1 лютого 2009 року буде безкоштовно (!
) замінено на "Нову хвилину". Чого очікувати в період з 2 січня до 31 січня нічого не сказано.
Тариф охарактеризували "ДОСТУПНОЮ" абонентною платою, але "забули" написати її.
Однак цей номер уже можна перевести на передоплату. Тож вітаю Київстар з втратою ще одного контрактного абонента, та придбанням ще одного пріпейдщика, картка, звісно, буде лежати у шухляді.
МИ ТАК НЕ ДОМОВЛЯЛИСЬ!