Тепер влаштуватися в МТС можна через відеоспівбесіду
Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» оголошує про впровадження інноваційного підходу до підбору персоналу за допомогою online-інтерв'ю.
На даний момент можливість проходження відеоспівбесіди реалізована для кандидатів на посаду «Представник інформаційного центру МТС» у Дніпропетровський і Львівський Центри Обслуговування Абонентів. Online-інтерв'ю дозволяє замінити телефонне і очне інтерв'ю у разі неможливості особистої присутності кандидата в офісі компанії.
«Ми постійно удосконалюємо наші HR-процеси і підтверджуємо статус кращого працедавця. Все це робиться для того, щоб співробітникам МТС було комфортне не лише працювати, але і працевлаштуватися. Для цього ми використовуємо всю свою високотехнологічність та інноваційність. Два роки тому ми впровадили систему електронного підбору персоналу, яка зробила компанію ближче до кандидатів. Тепер ми впровадили інноваційний сервіс відеоспівбесіди, який дозволить нам спілкуватися з потенційними співробітниками, як при особистій зустрічі, у зручний для них час і незалежно від їх місця перебування», – коментує Наталія Береза, директор з управління персоналом «МТС Україна».
Переваги для рекрутерів МТС
Відеоспівбесіда дозволяє досягти 100% явки кандидата на інтерв'ю, що дає рекрутеру можливість точніше планувати свій робочий графік. На інтерв'ю одного кандидата рекрутер економить 25% часу, що істотно мінімізує витрати на неефективні інтерв'ю. Відеоспівбесіда прискорює ухвалення рішення про найм кандидата на 10%. Завдяки відеоінтерв'ю рекрутер може визначити комунікативні навики претендента: наскільки ясно і логічно людина викладає свою думку, наскільки переконливі його слова і, звичайно ж, як при цьому кандидат тримається перед камерою. Це особливо важливо для посад, в обов'язки яких входить обслуговування клієнтів.
Залежно від навантаження, завдання з підбору персоналу можуть легко перерозподілятися між HR-експертами МТС у Дніпропетровську і Львові незалежно від міста відкритої вакансії.
Переваги для претендентів
На думку претендентів, відеоінтерв'ю найбільш зручний вид працевлаштування. Кандидатам не треба витрачати час і гроші на проїзд, щоб добратися в офіс працедавця. Вони також не відчувають звичний стрес при проходженні очного інтерв'ю. Це благотворно впливає на сам процес спілкування і дозволяє кандидату розслабитися та зосередитися на співбесіді.
Проходження online-співбесіді передбачає наявність у претендента комп'ютера з виходом в інтернет, гарнітури і веб-камери. Можливість відеоінтерв'ю доступна при виборі вакансії «Представник інформаційного центру МТС» на сайті
www.mts.com.ua. Щоб пройти відеоспівбесіду, необхідно подзвонити через Skype користувачу mts_interview з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:30.
З історії відеоспівбесід
Практика відеоспівбесід виникла в США в 1980-і роки. Американські працедавці просили HR-консультантів записувати інтерв'ю кандидатів на відео, а після чого робити з матеріалу вирізки для демонстрації замовнику. Тоді відеозапис застосовувався виключно для скорочення часу в разі віддаленості кандидата від замовника.
Про компанію >>
Мережа ПрАТ «МТС Україна» охоплює більше 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 17,35 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2009 рік склав 8,2 млрд. грн.
***
«МТС Українa» є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 97,81 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT".
Бренд МТС вартістю $9,7 мільярдів третій рік поспіль визнається найдорожчим російським брендом згідно з рейтингом BRANDZ™, опублікованим Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті
www.mts.ru.
***
Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.