11го серпня компанія UMC оприлюднила інформацію щодо кількості власних абонентів у липні.
Кількість абонентів оператора мобільного зв’язку UMC, 100% дочірньої компанії ВАТ "Мобільні ТелеСистеми" (NYSE: MBT),
31 липня 2006 року склала 15 500 369 чоловік.
У липні абонентська база UMC збільшилася більш ніж на 388 тисяч чоловік або на 2,6%, з початку 2006 року – на 16,3 %, за 12 місяців – на 52,9%.
База контрактних абонентів компанії склала
1 368 924 чоловік, користувачів послуги передоплаченого зв'язку
SIM-SIM – 6 678 762. Кількість абонентів молодіжної пропозиції
JEANS – 7 452 719.
"Наша абонентська база виросла за рахунок привабливих літніх пропозицій від UMC, SIM-SIM та JEANS. Ми впевнені, що абоненти, які спробували наші послуги, стануть нашими лояльними абонентами, адже радіомережа, будівництво якої ми завершуємо, у змозі забезпечити найвищу якість зв’язку", – коментує результати липня директор з маркетингу UMC Василь Лацанич.
~~~~~~~
Не дивлячись на активне розповсюдження безкоштовних акційних стратових пакетів, продаж пакетів зі знижками, а також пропозиції щодо контрактних форм підключення, компанія UMC так і не спромоглась наздогнати свого основного конкурента за кількістю абонентів (Див.
http://allmobile.ua/forum/showthread.php?t=1551 )