Новая тема Ответить в теме
 
Опции темы Опции просмотра

Старый 17.10.2009, 11:53   #1
Профессионал dima1 поза форумом
 
Аватар для dima1
pm
Укртелеком став лауреатом престижного конкурсу

АТ «Укртелеком» став лауреатом конкурсу «Кращий проект корпоративної системи зв’язку 2008-2009, виконаний в Україні», заснованого виданням «Сети и Бизнес».

Визнання експертів дістав «Проект розширення довідково-інформаційної служби підтримки споживачів (Контакт-центр) на базі Філії інформаційно-комунікаційних систем ВАТ «Укртелеком», який посів перше місце у номінації «Кращий проект побудови інформаційної системи підприємства». Нагородження відбулося підчас третьої міжнародної конференції «Корпоративні системи зв’язку» - «Об’єднані комунікації – новий етап конвергенції».

Довідково-інформаційний контакт-центр (головний) ВАТ Укртелеком є найбільш функціональним, сучасним та потужним в Україні.

З технічної точки зору архітектура Довідково-інформаційний Контакт-центр складається з наступних компонент:
  • програмний комутатор - Avaya Communication Manager;
  • підсистема вихідного обдзвону DK- Outbound;
  • підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ;
  • підсистема оптимізація управління персоналом на базі платформи Teleopti Work Force Management;
  • підсистема запису та управління якістю на базі платформи Nice Perform.

В такій конфігурації – це перший, і на даний час єдиний Контакт-центр в Україні, а деякі компоненти, а саме: підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ (версія 5) – перша інсталяція в не тільки на теренах України та СНД, але й в Європі.

Близько 200 операторів цілодобово готові вирішити всі питання клієнтів з інформаційної та технічної підтримки послуг, підключення до Інтернет, активації послуг та сервісів. Віднедавна функції Контакт-центру значно розширилися завдяки також підтримці абонентів мобільного зв’язку Utel.

Контакт-центр Укртелекому є лідером не тільки завдяки найсучаснішим технічним рішенням, які дозволяють одночасно обслуговувати запити споживачів, що надходять до Контакт-центру з різних джерел: голосові виклики, електронні повідомлення, факсові запити, тощо. Найкращим в Україні він є завдяки висококваліфікованому колективу, який постійно вдосконалює свій професіоналізм. Дотримуючись високих стандартів обслуговування, фахівці Контакт-центру можуть прийняти до 15 тисяч дзвінків на добу.

Контакт-центр для зручності клієнтів активно розвиває всі напрямки комунікацій зі споживачами. Вже сьогодні багато клієнтів надсилають запити та питання електронною поштою та телефонують за коротким номером Utel 11-88. Найближчим часом звертатися до Контакт-центру можна буде надіславши СМС та поспілкувавшись з операторами в онлайн-чаті.

Фахівці Контакт-Центру завжди раді почути клієнтів компанії за телефонами 0 800 506 800 та для абонентів Utel 0 800 50 1188.

Источник: http://www.ukrtelecom.ua/presscenter...id=94327#94327
  Цитата 
Новая тема Ответить в теме


Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения


Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Укртелеком на Цифроманії dima1 Телекоммуникационные услуги УТК 5 04.11.2008 15:55
Голден Телеком стал лауреатом премии "Хрустальная Гарнитура - 2008" ~DiM~ Россия 1 26.03.2008 00:43
Работник Beeline стал лауреатом Международной награды «Хрустальная гарнитура» ~DiM~ Россия 0 12.03.2008 09:32
«Океан Ельзи» записав альбом «Міра» і став кращою live-командою в СНД Malky Кино, музыка и литература 6 24.05.2007 16:57