|
ПРЕПЕЙД
1. Абонентам передплаченого зв’язку Київстар, що користуються телекомунікаційними послугами на умовах тарифного плану «Найкращий» (надалі – «Абоненти») у період з 07 грудня 2007 року по 31 січня 2008 року (включно) надана можливість замовити акцію «0 на вихідні» (надалі – «Акція»), відповідно до правил та на умовах, викладених у цьому листі.
1.1. Абоненти – учасники Акції отримують можливість здійснювати вихідні дзвінки на номери абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», за винятком номерів абонентів Мобілич, за спеціальним акційним тарифом 0,00 (нуль) гривень за хвилину на таких умовах:
1.1.1. Акційний тариф діє у суботу, неділю та в дні державних свят цілодобово. Плата за з’єднання дзвінка нараховується, відповідно до діючого тарифного плану Абонента;
1.1.2. Акційний тариф діє, за умови наявності в Абонента акційних хвилин;
1.1.3. Акційні хвилини надаються Абоненту – учаснику Акції щомісяця;
1.1.4. Перші 100 (сто) акційних хвилин надаються Абоненту відразу після підключення Акції;
1.1.5. Кожні чергові 100 (сто) акційних хвилин надаються щомісяця, у той же ж календарний день місяця, коли були нараховані перші 100 (сто) акційних хвилин;
1.1.6. Нарахування 100 (ста) акційних хвилин відбувається 10 (десять) разів;
1.1.7. Під час нарахування акційних хвилин, невикористані за попередній місяць акційні хвилини, анулюються. Акційні хвилини діють на протязі одного місяця з моменту нарахування;
1.2. Вартість замовлення участі в Акції становить 5,00 (п’ять) грн., з урахуванням ПДВ та без урахування збору до Пенсійного фонду;
1.3. У разі, якщо Абонент замовив участь в Акції, та змінив тарифний план «Найкращий» на будь-який інший тарифний план, Акція автоматично відключається;
1.4. Замовлення Акції відбувається за допомогою IVR 477 та системи самообслуговування «Мій Київстар».
2. Узгодження Акції з іншими акціями та послугами: абоненти, що замовили «Преміум Пакет» можуть взяти участь в Акції.
Добавлено через 1 минуту
КОНТРАКТ
1. Контрактним абонентам телекомунікаційної мережі «Київстар», що обслуговуються на умовах тарифного плану «Найкращий» (надалі – «Абоненти»), надана можливість у період з 07 грудня 2007 року по 31 січня 2008 року (включно) замовити акцію «0 на вихідні» (надалі – «Акція»), відповідно до правил та на умовах, викладених у цьому листі.
1.1. Абоненти – учасники Акції отримують можливість здійснювати вихідні дзвінки та переадресовані дзвінки на номери абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», за винятком номерів абонентів Мобілич, за спеціальним акційним тарифом 0,00 (нуль) гривень за хвилину на таких умовах:
1.1.1. Акційний тариф діє у суботу, неділю та дні державних свят цілодобово. Акційний тариф діє, за умови наявності в Абонента акційних хвилин;
1.1.2. Акційні хвилини надаються Абоненту – учаснику Акції щомісяця;
1.1.3. Перші 100 (сто) акційних хвилин надаються Абоненту відразу після підключення Акції;
1.1.4. Кожні чергові 100 (сто) акційних хвилин надаються Абоненту щомісяця, в перший день місяця;
1.1.5. Нарахування 100 (ста) акційних хвилин відбувається 10 (десять) разів;
1.1.6. Під час нарахування акційних хвилин, невикористані за попередній місяць акційні хвилини, анулюються. Акційні хвилини діють на протязі одного місяця з моменту нарахування;
1.2. Вартість замовлення участі в Акції становить 5,00 (п’ять) грн., з урахуванням ПДВ та без урахування збору до Пенсійного фонду;
1.3. У разі якщо Абонент замовив участь в Акції, та змінює свій тарифний план «Найкращий» на будь-який інший тарифний план, Акція автоматично відключається;
1.4. Замовлення Акції відбувається за допомогою IVR 477 та системи самообслуговування «Мій Київстар».
2. Узгодження Акції з іншими акціями та послугами: абоненти що замовили «Преміум Пакет» можуть взяти участь в Акції.
|